Stellan här, har fått lov att låna Pelles blog. Tackar för det.

Vi har det lugn och skönt. Eget rum och service.

Hade besök av Astrid från Södertälje katthem, hon är chefen där och hjälper oss att skriva och sköta viktiga saker. Vi jamade lite och hon ska skriva sen, när hon skött en del annat.

PICT1695

Jag sköter om yttre spaning, Gloria sköter tvättstugan och vilar sig lite i fåtöljen.

Helt lugnt fast matten är i rummet.

 

PICT1654

Liten profilbild på mig, stilig eller hur?

PICT1683

 

Frugan tyckte jag inte hade skött tvätten bra nog, så hon tvättade mina öron.

 

 

 

 

 

PICT1676

Maja ber att få hälsa att det går bra att vi är inneboende här. Hon har hälsat på mig vid dörren. Där är det en skiva  i vägen så ingen råkar slinka ut eller in av misstag. Den syns igenom och det är bra.

Vi hörs mera senare! tass tass!

