Nu e den här killen här igen. Gillas inte helt.

Ända bra med det är att matte ger oss gottisar samtidigt, där vid gallret i dörren, så jag får lite extra sånt. För jag får ju gott även hos oss, där uppe.

Hans kattvakt blev sjuk, allergenisk, så där jättemycket, så han fick hämtas hit för hans husse är bortrest. Var tänkt att han skulle kommit nu i slutet av veckan men de hämtade honom på väg hem från den där festivaaalen de var på.

Besöket får inte gå ut, för här är mitt revir. Hans är där han bor.

Men han kan ju titta på mig när jag tassar utanför. Annars har han två rum och en stor tvättstuga att härja runt i. Och det gör han, härjar. Klättrar högt och lågt, puttar ned saker så det bonkar till ibland, jagar sina tygmöss, och bollar.

Och gosar med MIN matte o husse. Har nog sett det*mutter*. Vet det fast matte byter kläder när hon gosat, för hon är också allerge…allergi… äh blir snuvig av honom.

